Wie is BRELL?

Even voorstellen… Ellen Broeren 161103_tedxbreda

Januari 2014… de ‘start up’ van BRELL.

Na jarenlang een brede werkervaring te hebben opgedaan in marketing, sales en evenementenorganisatie koos ik voor ondernemerschap in promotiemateriaal. De reden? Ik ben ervan overtuigd dat mijn aanpak beter is voor mezelf én mijn klanten. Want dat vind ik belangrijk: dat ik iedere dag geniet van wat ik doe en dat mijn klanten zich optimaal kunnen profileren op hun markt.

Wat ik precies doe? Ik regel alles waarmee een bedrijf zich kan onderscheiden. Dat gaat verder dan alleen zoeken naar leuke gadgets. Ik stem mijn producten af op de individuele klant; op hun huidige bedrijfsimago of op het toekomstscenario dat ze voor ogen hebben. En zo help ik hen zich te onderscheiden, zelfs op een ‘overvolle’ markt.

Wie ik zelf ben vormt de fundering onder BRELL. Zowel qua strategie als bedrijfsvoering. Drie kernwoorden zijn daarbij essentieel: klantgerichtheid, kruisbestuiving en service. En zo profileer ik me ook binnen de netwerken die ik leid of waaraan ik verbonden ben. Ik herken me dan ook goed in de uitspraak van een klant: “Voor Ellen moet 1 + 1 altijd 3 zijn.”

Mensen met elkaar verbinden. Een verbinding tot stand brengen is niet altijd makkelijk, maar staat vrijwel altijd garant voor succes. Hoe breng je verbinding met een (potentiële) klant tot stand? Ik ondersteun in acquisitie, netwerken, beurzen ‘bemannen’ en je bedrijf in de markt zetten, ook door promo-producten en kleding.

Medio 2019, mijn levenspartner Marjolein Hogendorp van Beidehand® wilde haar bedrijf uitbreiden met groepsmatige begeleiding in de vorm van creatief bezig zijn en kunst creëren. Samen zijn we een perfect team daarvoor, zij met achtergrond in zorg en begeleiding én creativiteit, ik met achtergrond in sales, waar je veel mensenkennis en geduld op doet!

02 februari 2020 was de feestelijk opening van ons atelier en we gaan erg goed, elke dag maken we mensen blij en gelukkig omdat ze bij ons hun creativiteit kwijt kunnen, een zinvolle daginvulling hebben én ontspanning, afleiding en sociale contacten vinden.

Onze slogan: denk niet in hokjes maar in hartjes ♡!

Bij ons mag je zijn wie je bent. En kleuren we samen de dag.

Hieronder korte presentatie over wie ik ben en hoe BRELL is ontstaan:

Met mijn ruim 25 jaar ervaring, in de Grafische industrie, heb ik me gespecialiseerd in verschillende druktechnieken, ook voor promotiemateriaal. Daarnaast weet ik hierdoor wat de mogelijkheden zijn voor onze klanten.

Mijn ruime ervaring bestaat uit:

* relatiebeheer; het onderhouden van goede relaties met klanten, leveranciers en concurrenten

* verkopen van vooral op maat gemaakte producten

* opstellen van verkoopplan en assisteren bij bepalen van verkoopbeleid van de onderneming

* realiseren van omzet brutowinst plan

* Trends opvolgen, product- / conceptontwikkeling

* Deelname aan nationale en internationale beurzen, tevens verzorgen van adequate standbemanning en

      opbouw en inrichten van stand

* Prospects actief benaderen

* Voorraadbeheer

* Aansturen van studio- en DTP-medewerkers, alsmede verkoopbinnendienst

Tevens ervaring als

** Evenementen- en theaterfotograaf

** productfotograaf

Klik hier voor mijn LinkedIn profiel.

Achter mij staat een team van samenwerkende partners, met zeer uiteenlopende disciplines.

Vanuit hun eigen specialiteit worden deze vakmensen betrokken bij producties van BRELL.

Specialisme zoals communicatie, vormgeving, productkennis en projectmanagement.

Deze professionele en complete aanpak zorgt voor tevreden klanten.

Leave A Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

2019 © BRELL